Godkväll

Haft fullt upp hela dagen. Vakna strax före 7 imorse, Lilla gulleplutten väckte både mamma o pappa med att stå i spjälsängen och spruta saliv på oss,Liksom prutta med munnen.Vi vakna av att vi vart blöta. Haha.

Strax efter det hörde vi Vilhelm och Martin vakna. Självklart öppnar dom sin dörr till rummet. Men dom hörde inte att vi vaken eller såg oss, Så dom gick in på rummet och stängde dörren, Dom började leka istället.

Men idag fick man inte ligga och dra sej som man alltid vill på morron, va bara upp och fixa frukost åt barnen, Som vanligt äter man inte något själv. Men men, Så kanske det är att va småbarnsförälder.

Sen kom mamma o pappa, Så snälla som dom är så hade dom köpt en takfläckt till oss. Sen for vi vidare till jädraås. Utanför sandviken, Och åkte tåg med barnen, Det va mysit, För en gångs skull mamma o pappa följde med, Vart ju inget förra året. Vi tog med oss fika och sen fikade vi, Kika lite på småloppisar dom hade runt om där.

Sen for vi hem igen, Mamma o pappa följde med upp en sväng. Vi snacka lite. Och sen va det bara att fixa middag, Idag vart det pasta och köttfärsås, Jag är inte så förtjust i mackaroner, det ska va spagetti.

Sen kunde man äntligen sätta sej och ta det lungt ett tag, Men jag vart för rastlös. Så jag gick ner i förrådet för att hämta upp kartonger med barnkläder, fota dom, Sen tänkte jag lägga ut på tradera. Det är ju tamme tusan bara barnkläder i detta förråd. Jag vill bara bli av med det nu, Men något ska jag spara sen barnen va bebisar.


Och nu har vi badat barnen, Nattat, Jag cykla och handla inför imorgon, Imorgon åker vi till furuvik med barnen, barnens farmor och kenth, Barnens kusin och morbror och sambo. Så imorn hoppas vi på fint väder igen.

Nu ska jag ta kväller, har nyss käkat en glass och spelat nintendo wii. Nu tänkte jag snacka med syrran på facebook. Sen blir det nog att spela lite till innan man lägger sej.


Hoppas ni haft en underbar dag.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0