Jag lever!

Nu är det mer än 2 veckor sen jag skrev Blogg. Men jag har bara inte haft lust eller haft den tiden att skriva Blogg. Ber om ursäkt. Och det har inte hänt något nytt. Det gamla vanlig. Det har vart en del shopping på sista tiden. Vi har börjat köpa höst och vinterkläder. Sen har vi köpt det pojkarna behöver på dagis. Träffat vänner, vart med familjen. Idag har jag haft en bra dag med min syster och min syster dotter, vi luncha, jag köpte en porlan och pyret overall till alfred och lite till dagis. Jonas och ville köpte presenter till alfred. Tänk att det redan har gått ett år på söndag sen alfred föddes. Och på måndag börjar alfred på dagis. Känner panik och lite ångest. Vill inte lämna bort alfred. Men jag måste tyvärr. Man måste jobba och sånt oxå för att överleva. Nu har vi tvättat och nattat barn. Nu ska jag fixa någon middag. Hoppas det är bra med er alla. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0