Stan och träffat en kompis

Idag gick vi ner på stan, Lämna tillbaka tröjan som vart rosa där det ska vara vitt, Fick pengarna tillbaka. För så ska det inte bli.  Få se om jag hittar något annat till Vilhelm, Men jag vill ju så gärna ha den.

Sen gick vi till maxi och handla lite. Till lunch vart det hamburgare med bröd. Lätt och god mat.

Jag har renast bland barnkläderna idag. Har tagit en del kort på dom jag ska sätta ut på tradera. Det är även kavatskor. Synd att inte Alfred kommer att kunna ha dom i vinter.

Vid 13 tiden träffa jag thessan och hennes dotter tindra. Jag tog med mej Alfred. Jonas tog VIlhelm och Martin till en fotbollsplan, Dom vela spela fotboll. Å Vilhelm va tydligen duktig på det. Så jag fundera på att sätta Vilhelm på en fotbolls skola nästa år. Fast bara över dagarna. Han är förliten att va bort flera dagar/veckor från mej. Jag älskade ju att spela fotboll som barn, Jag börja när jag va 4 sluta när jag va 16 tror ja. Och nu är jag 21 och har 2 barn och en sambo. Hade inte jag blivit gravid med Vilhelm så hade jag självklart fortsatt med fotbollen, Men jag kände att jag klara inte av fotbollen och Vilhelm samtidigt. Så självklart valde jag Vilhelm. Och jag fick en förlossningsdeprison efter förlossningen. Men tyvärr är det mycket som ligger bakom det. Jag kanske skriver ut det någon gång i framtiden. Och Vill ni veta mera om det. Så finns ja på msn. Min msn står i ett annat inlägg.

Och sen gick jonas vidare till lekparken med Vilhelm och Martin. Men sen så stog det spö i backen. Tänk vad det regna. Å jag och thessan va på väg till affären för att handla. Va bara att fortsätta gå dit det. men blöta vart vi både dit och hem.

Och nu har vi nattat barnen, Läst saga och så. Men tyvärr så vill inte barnen sova ikväll heller. Men dom får ligga i sängen. tillslut somnar dom. tråkigt att det abra ska bli gråt och skrik.

Hmm, Nu ska jag försöka hitta på något att äta. Få se vad man finner i skåpen.


Vad har ni gjort idag då?

Kram


Kommentarer
Postat av: TOBBE

tack för din kommentar om min åsikt om katter.

2009-08-01 @ 19:44:12
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0