Uppe med tuppen

Vakna kl 06.15 av att Vilhelm sov brevid mej i sängen, Sen att Alfred vakna för att ha välling, Och nu är alla 3 barnen vaken. Ösnka iafl att någon kunde sova lite längre.

Vilhelm och Martin sitter och kollar på barnprogram. och Alfred brukar alltid somna om efter vällingen, Men Alfred vart för upptrissad när han såg Vilhelm sova i sängen.

Idag är det sånt trist väder. Grått och tråkigt. Men dock regnar det inte iafl. Vädret kan ju ändra sej. Kl är bara 06,55.

Idag ska vi städa lite här hemma, Sen ska vi nog ner på tivolit igen, Vi får se, Eller så går vi till en lekpark. Kan inte bara sitta in. Jag måste iafl ner på stan, Ska gå in med tröjan på lindex. Tröjan är röd som den ska, Men hela vita trycket är ljust rosa. Skit snyggt. Eller vad tycker ni?

Jag är svintrött. FAst det vart inte så sent igår, klockan va väl bara vid 00. 



 Nu ska jag klä på barnen kläder, Fixa frukost, Sen städa lite, Och sen måste jag gå ner på stan i det trista vädret när affärena öppnar. Så det blir ingen skrivning förns ikväll. Om det inte finns tid över.

                           


Vad har ni för väder?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0