Va så trött

Igår när jag tänkte skriva ett nattinlägg. Men jag orkade inte. Satt mej vid tvspelet en stund, Sen vart det sova. Va helt slut efter gårdagen.

FÅr väl säga godmorgon till er. Hoppas ni sovit gott? Här fick man sovmorgon till strax före 8. Det är mycket förr oss barnfamiljer. Skulle egentligen till AMS idag. Men det får vänta en vecka till. Jag tycker inte att Jonas ska behöva va hemma med alla 3 barn själv-. Så jag åker dit nästa tisdag, Då har vi bara Vilhelm och Alfred. Men Martin kommer på Eftermiddagen. Vi har fortfarande helt underbart väder. Härligt. Idag har inte jag en aning vad vi ska hitta på. Det behövs röjas upp lite här hemma.


Jag va så sugen på chklad igår kvälls. Så jag tog utav den jag o jonas vann igår. Jag tyckte det inte alls va något gott med chokladen. Kändes som att jag hade ätit flera stycken av såna. Hur förvarar ni eran choklad? I kylen eller i rumstepratur?

Jag har hållt på att ta massa kort på barnkläder som jag tänker sälja, Men det är 2 stora svara kassar med kläder och sen flera kartonger. Är det någon som är intresserad så skriv en komentar. Allt är från 50 till 98. Vi får helt enklet inte plats med allt. Å vi kan inte spara tills Alfred kan ha dom , Det är ju om ca 2 år.

ta något att käka kanske. Men jag kan ju inte äta på morron, Vad äter ni till frukost? Har ni något tips på bra frukost?

Nej, ta och va social med barnen,

Kram

Kommentarer
Postat av: TOBBE

hoppas du får ett bra väder idag.vädret som jag har nu utanför lägenheten är inget man kan hänga granen i :O

får se vad som händer. ska försöka gå 6km lång promenad ikväll som ja gjorde igår.

2009-08-04 @ 14:58:59
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0