FÖRBANNAD,LEDSEN, BESVIKEN OCH HELT VÄRDELÖS ÄR JAG!!!!!!!!!!!

Mitt liv är ju verkligen åt helvete. jag tänker hålla käften resten av mitt liv det jag tänker leva. Jag orkar inte mera.


ÄR DET SÅ JÄVLA OLAGLIGT ATT SÄGA VAD MAN TYCKER?

Jag hoppas verkligen att mitt liv är kort. För detta liv orkar jag inte leva länge till.

Jag har 2 underbara barn och en helt underbar sambon. Men de gör inte så att jag vill tänka om. Jag vill inte tänka om. Jag vill bara försvinna och tycka att livet ska va kort för mej.


Då vet jag vilka som kan njuta när inte jag finns här på jorden längre. Och jag orkar inte finnas heller.


Men dom jag älskar det ska jag bevisa så länge jag lever och dom som står mej nära, Och dom som älskar mej för den jag är. Ni är verkligen guld värda.


Men nu tänker jag bara ta och försvinna. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Erka

Jag lider med dig:( Jag tycker också det är skitjobbigt

2009-12-09 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0