Lite uppdatering kanske

Allt är bra med oss, Händer alltid något smått och gått varje dag och nya saker händer:)

Idag va det en kaosmorgon. Gick upp i bra tid, barnen va påklädda och käkat frulle. Vilhelm kollar bompa, Och Alfred sitter i brorsan martins fotölj som vanligt. Både jag och Jonas bara vände oss om, Så hör man en duns i golvet en sekund senare. Där låg Alfred med näsblod och blod i munnen. Jonas skrev ring rådgivningen. Men det gick bra endå.

Usch vad jag och jonas va rädd där. Vart även ett samtal till tandläkaren, Men de va ingen fara tyckte dom. Men jag är rädd om Alfreds 3 tänder:) Och sen börjar vill tjata om magont igen och det är lika med att inte gå till dagis utan sitta hemma och kolla tv. Nej, Jag har redan vabbat för att Vilhelm hade ont i magen. Men båda barnen gick på dagis och va glada.

Just nu sitter jag med huvudvärk som bara kom pang på så där. Och Alfred har vaknat efter en liten tupplur, Vilhelm fixar här hemma. Skönt att Jonas snart slutar och kommer hem. Sen är han äntligen ledig 2 dagar och jobbar helgen.

har köpt lite julklappar idag. Skulle hämta ut  julkorten med. Men då hade det blivit fel dekoration på korten och texten vi skrev fanns inte heller. Så jonas får åka ner och fixa de på fotobaren sen.

Knapra i sej en huvudvärkstablett kanske.

Igår fick vi tid för vaccination till Alfred. vecka 50 sker det. Usch. orolig. Men jag och jonas och Vilhelm har klarat det. Vilhelm ska ta sin andra dos av vaccinet någon dag här.


Just nu är jag trött på folk som inte tar reda på fakta innan dom säger saker. hatar verkligen det.


Nej, Just de, de va tablett för huvudet jag skulle ta.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0