Mår inge bra

Som rukbiken lyder. Så mår inte jag bra. Är helt nere, Måste försöka få hjälp. jag försöker visa att jag är glad och att jag mår bra. Men innerst inne mår jag inte bra.

Varför skulle jag just få ett barn med denna person, Skulle aldrig ha litat på honom. Men han har förstört allt sen första början.

Mina nätter är förstörda, Kan inte sova. Då vaknar jag av en dröm som bara handlar om Honom och Vilhelm, Även mej med. Jag vill inte. jag kan vakna av att gråta, vakna av att jag drömmer, vaknar av att jag är lycklig.

Men jag är inte lycklig med den personen, Utan med mina 2 barn och Jonas. Dom jag älskar över allt annat här på jorden,

Men varför drömmer jag. Och varför just om honom och mej o Ville? jag vill inte. Men varje natt drömmer jag. Så sjukt, Jag blir sjuk av det.

Jag vågar inte somna på kvällarna , Är rädd för att drömma. Men jag måste tvinga mej själv till att somna, Jag måste orka med mina barn, Och mej själv.


Varför kan det inte bli bra?? Varför kan han bara inte ta sitt ansvar. Ska det va så jävla svårt? Hur kan man älska sina andra barn, Men inte ett av dom. Så förbannat sjukt. Så jag vill bara spy-

Och allt är mitt fel för att han inte kan ha kontakt med Vilhelm. Självklart går det bra att skylla på andra, Än att berätta sanningen.,

Det blir så jag vill spy på dej.


Nu sover Alfred, Ville ser på tv. Jag sitter här med tårarna i ögonen. Ska ta med barnen ut sen, Om vädret blir något bättre. Så Ville får köra sin radiostyrda bil som han fick igår.

Puss på er, Som jag älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0