Det bara regnar

Skit tråkigt väder rent ut sagt,

Idag vakna jag vid halv 8, Alfred och Jonas va vaken , Men Vilhelm somnar till nästan 8. Vi håller på att tvättar, Och jag har diskat .

Idag blir det väl inte så mkt man kan göra, Få se om vi tar en tripp till syrran eller hur vi gör, Bror på hur tiden räcker till. VId halv 5-5 ska vi hämta Martin idag. Ska vi ha honom hela helgen.

Jag gick över till grannen igår, Vi spela lite spel med hennes sambo och en till kompis, Va där nägra timmar efter barnen somna. det va iafl en trevlig kväll.

Kom hem lite sent igår, Så jag stupa nästan i sängen, Haha, Nej satt mej vid datorn med jonas ett tag, Sen kallade sängen.

Å jag fick sån mensvärk igår, har ont idag med, det hugger i magen, Hoppas att jag får den snart. Så slipper jag värken.

Nej, Nu måste jag byta bajjablöjja på Vilhelm.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0