Första inlägget i nya bloggen

Världens bästa tjej har hjälpt mej! Jag har bytt blogg av olika anledningar, Och sen att jag ska kunna skriva om vad jag vill och om mitt liv med barnen och sambon.

Ja det är första gången jag skriver ju, Är den inte fin? Jag älskar den,

Ja idag har vi inte gjort så mkt, Lämna sonen på dagis till 8, Sen hem och ta det lungt, Lägga minstingen, Sen bara traska iväg och hämta honom igen till 11. vad hinner man på 2 timmar? Tar ju minst 20 minuter att gå till dagis och 20 minuter att gå hem, Det är ju bara 40 minuter borta. Och hur ska de gå när båda barnen kommer att gå på dagis till hösten, Kommer ju aldrig hinna söka jobb hos AMS eller något, Tur att man har släkt och vänner som ställer upp som barnvakt, !5 timmars va bra när det va 9-14 3 dagar i veckan.

Älsklingen sluta kl 13 idag, Skönt, Vi åkte till valbo, Köpte en present till Thessan, Sen en present till min kusin som fick en liten flicka. Och sen till therese som fick en flicka för 2 månader sen, Sen en present till Älsklingens mamma som fyller på söndag. Vart mkt presenter., Å hur gulligt är det inte att gå å sniffa på babyklädera? Å tjejkläder? Finns ju hur mkt fint som helst, Sen ringde Älsklingens mamma, Vi åkte dit, Fika lite, barnen fick leka och massa. Sen in en snabbis på ica och handla. Sen va det bara hem och ställa sej vid spisen och göra mat.Och då va klockan redan halv 7 när vi va klar med att äta och så. Så det va bara att fixa barnen nattklara och läsa en bok, Sen somna dom gott efter ett litet tag i denna värme. Man avlider ju snart. Å inte vart det bättre av att det åska och regna igår. Det kunde ha vart mer sånt väder igår.

Imorgon ska vi äntligen åka och fira dej thessan, Hoppas vi kan ta ett dopp och bara njuta av solen. Vilhelm ska först gå på dagis till kl 11, Jag som tänkte cykla med honom. Men så passa inte cykelsitsen som vi köpte igår, En hamax. Å ett bra märke, Men tydligen så va min pakethållare för bred, Vad jag vart less och besviken, Ska man behöva köpa en ny cykel?

Jag å älsklingen spela lite, Jag VANN, Haha, Usch det är så varmt, Å snart kan man plocka smultron på balkongen:) Men dom får väl inte jag ha ifred, Vilhelm kommer va där och snylta av mej. Haha

Nej, Undra om man ska kika lite på nätet, Sen sätta sej på balkongen.

Tackar dej igen vännen♥

Hejsvejs, Kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det lät som en trevlig dag

2009-07-02 @ 22:34:04
URL: http://mylifesdairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0