Godmorgon

Kl är 07,26 på morron, Jag brukar alltid sova till 8-9. Men idag vakna jag för 7.

Jag ser att jag får mer och mer läsare och mer komentarer för varje dag som kommer. Alltid lika roligt. Jag har inte brytt mej om bloggen förr, Utan skrivit när jag vill. Har liksom inte haft så där många läsare heller. Men nu börjar det kännas roligare att blogga.


Idag vet jag inte vad vi ska göra. Eller joi, Vi ska på tivoli så Vilhelm får åka karusell. Sen får vi se om vi tar någon fika på stan eller något. Det är inte precis skinande sol nu, Men hoppas att det kommer mera sol.

Får nog uppdatera mera senare. Har inte så mycket att skriva om. Har inga bilder att visa heller. För mej kommer ni ju aldrig att få se bild på. Haha. Kanske någon gång. Men inte just nu.

Nej, Nu ska jag göra lite frukost åt barnen, Sen lägga Alfred igen, Vilhelm kollar på Emil i lönneberga. Favvisen tror ja, Eller alla astrid lindgrens filmer älskar Vilhelm.

Hoppas det är bra med er?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0