Jag blir less på Blogg.se

Det går verkligen inte att blogga, inläggen försvinner när jag tänker publicera dom. Så jag får blogga från mobilen. Idag har vi inte gjort så mycket, tog det lugnt på förmiddagen, sen tog vi en promenad med barnen till lekparken. Och någorlunda fint väder har vi haft. Inget regn och solen har man sett. Och självklart har jag shoppat kläder till barnen idag igen. Det bäst är väl att shoppa barnkläder. Hoppas att ni haft en underbar dag , det har jag haft. Det bästa är väl när barnen somnar tidigt. Nej nu tänker jag ta det lugnt framför tv:n , jag är så mätt. Har ätit kroketter och kött. Sen vart det kladdkaka med grädde och jordgubbar. Nu tänker jag ta och ringa min mor. Ha en bra kväll. Kram

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Potatisbullar är gött :D

jag och emma åkte ner till stan.

Idag har jag shoppat en mini pc, den är på laddning för tillfälligt. Ska laddas i 12tim!

2009-07-27 @ 21:02:15
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0