Lämnat alla barn

haft en trevlig dag ute vid mamma o pappa, Fast vädret vart tråkigt, Men tur ingen regn, Men mulet och massa kvaft. Jag väntade bara att det skulle börja åska.

När vi for hem så självklart börja det regna, Å det ska regna hela dagen imorgon med, Men skönt väder att åka långt i.

Vilhelm fick vara kvar hos mamma o pappa, Sen skjutsa vi hem Sambons son till hans mamma, Sen körde vi till farmor med Alfred. usch va borta från barnen i 3 dagar. Men vi måste ju ta chansen när vi får barnvakt, Då tar jag o Jonas vårat pick och pack o åker uppet imorgon, Vi åker redan vid 6-7 på morgon,

Ja mer kommer ni att få veta under dagen imorgon då jag tänker mobilblogga från tlfn. Och självklart tänker jag bjuda på bilder oxå.

Nu har vi vart och handlat det sista till bilresan, Å käkat mat. Så nu ska vi packa och fixa småsaker.

Så hade bra alla vänner.

Kram

Kommentarer
Postat av: tobbe

Vi har haft de mulet med. men nu regnar det. inte roligt. :O

Idag har jag bara tagit lugnt,för det har varit ett skit väder. Det regnar nu med :(

2009-07-23 @ 22:48:45
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0