lite bilder från Jämtland

         

 


Det va lite bilder, Vi tog kort på grodyngel i vattnet, usch jag tycker verkligen att grodor är äckliga. Och sen tog jag kort på döda fågeln som flög rakt in i bilen och fastna iafl framtill. Äckligt var det. paviljongen va in in och titta på, Och den där bilden med molnen och bärgen, Det är väl fint? Lika dant det där det står hammarstrand.

Det vart lite bilder på mej med, Men dom tänker jag inte lägga ut, Hatar att visa mej själv.


Nu ska ja göra mej klar för kvällen, Ta det lungt framför tv. Sova tidigt, Ska till AMS kl 8,30 till 10,00.


Sov gott alla läsare. Kram

Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar: jo jag förstod att det var du som kommenterade men namnet försvann. Allt bra?

Nu ligger du kanske i sängen och snarkar lite? =)

2009-07-28 @ 03:14:01
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0