Massa regn och blåst

Ja så är vädret hos oss idag, Skit tråkigt. Jag och barnen som tänkte åka till min mormor och släkten som är hemma från malmö. Men det få bli en innedag istället.

Men vad ska man göra då? Har ni nå tips? Vi får läsa böcker och så hela dagen,Rita och hålla på.

Vilhelm kommer bara bli rastlös och så, Så allt kommer att sluta med tajfs och bråk,


Imorgon är äntligen Jonas ledig till på måndag, Sen jobbar han bara till Onsdag, Sen har han semester. HUr skönt som helst. Då blir han hemma 4 veckor,

Senefter sambon haft semester så är det dags för lillbebisen att bli stor och börja på dagis, Åå det känns i mammahjärtat. Vilhelm va iafl 16 månader, Men Alfred kommer att vara 1 år och 1 dag när han börjar. Får panik ju, Förmodligen ska jonas skola in Alfred dom 2 första dagarna, Sen blir det jag, Men synd att dom bara får gå till 8-11 om dagarna, ingen lunch.

Nej,Jag måste hitta på något, Kan inte sitta inne hela dagen, Har inga regnkläder till Alfred, Så vi kan inte gå ut så Ville får hoppa i vattenpölar, Gå ner på stan vill jag inte göra utan pengar. Så allt är bara så negativt idag.

Få se om vi åker och hälsar på syrran imorgon en stund, Bror på hur mkt vi har att göra hemma.

Nej, Nu ska jag dra mej från datorn en stund, Skriver mera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0