Mini semester

Å vilken bilväg. Har åkt över 40 mil. Vi stanna till vid sundsvall o käka frukost, inte kan jag äta frukost kl 6 på morgon. Sen åkte vi vidare till sollefteå och strosa på stan där, käkade lite, vi försökte kolla efter leksaker/kläder till barnen. Men hitta inget. Antingen har dom leksakerna, eller så fanns det inga kläder i barnens storlek. Får hitta något på vägen hem imorgon. Vi har en del saker vi ska till och så. Lust nu har vi precis kommit till stugan igen efter en biltur och så. Jag hatar verkligen att sova nära vatten och så. Men får stå ut. Tur att det bara är en natt. Jag saknar barnen så in i norden. Tur att man kan ringa dom. Nej, så har väl våran dag sett ut. Jag får helt enkelt blogga om allt när jag kommer hem på söndag. Få se om thessan ska gästblogga. Nej nu ska jag o älsklingen ta det lugnt, sitta och se ut som två pensionärer med korsordstidningen. Så sov gott alla vänner. Kram

Kommentarer
Postat av: tobbe

godkväll ;)

haha :D tack

allt bra med dig? Jag såg nyss twilight. Det var faktiskt väldigt bra.

2009-07-24 @ 22:52:27
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0