Mot sundsvall

Ja, äntligen åker vi neråt i landet igen.vi har vart och kollat i affärer och sånt i hammarstrand. Så nu ska vi åka till sundsvall och kolla lite på stan där och käka. Har ni nå tips på bra matställe? Finns det nå bra affärer där? Ja få se vad vi hittar på sen, vi kommer hem sent i kväll eller natt. Och imorgon får jag äntligen träffa mina gullhjärtan, saknar dom enormt mycket. Alfred har jag bara vart ifrån ett dygn men aldrig 3. Vilhelm går det bättre att lämna. Han älskar ju att va hos mormor och morfar så där han han va i en vecka utan problem. Och imorgon ska vi hämta jonas son med. Hmm undra hur vädret blir på måndag? Någon som vet. Har vart utan tv i 2 dagar:-( man är ju beroende. Haha. På måndag blir det förmodligen en utflykt till furuvik med barnen. Nej, ska va social jonas. Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar: jag sov bra. men är trött på vädret. man vill ha sol och värme innan sommaren försvinner.!

jag tänkte svara på kommentarer sen åka till affären med min honda accorn och handla lite till maten :D Man har tråkigt när det är ett sånt här väder:O orka med såna här dagar. man vill ha sol&värme.

Vad har du planerat för nånting idag på en sån här lördag?

2009-07-25 @ 16:00:15
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Svar: Va kul med lite shopping :D



birsta city? bor du i sundvall? från mig (hudiksvall) tar det ca 48min till sundsvall.

vi åt tacos :D

2009-07-25 @ 19:43:40
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0