Regn,Regn,Regn

Och åter regn.

Nu har vi ätit lunch, de fick bli potatisbullar, Lätt och gott.

Jag har en tjatande Vilhelm här hemma, Han har inget att göra stackarn, Vi har lekt,Läst böcker, Pratat och hållt på.Men vad ska man göra nu då?Gå ut och leka i vattnet med vilhelm när jonas slutar

Alfred sover, Men vakna till, Få se om han somnar om eller om det räcker för honom, han brukar minst sova 2 timmar när jag eller Jonas är själv hemma med Alfred. Han blir nog mycket störd av Vilhelm, Men så är det,

Vi får nog ta en städ dag när Jonas kommer hem från jobbet. Vi msåte handla oxå, Sen får vi se om jag går över till grannen och snackar lite. Blir isfl när barnen somnat tror ja, Skönt att va ifrån barn och sambo ibland,

Syrran hörde äntligen av sej igår kvälls, Fast sent, Tänkte ju åka och hälsa på där idag, Men förmodligen blir det imorgon, Då är iafl jonas hemma. Fundera på att fråga syrran om hon vill följa med mej ut att äta och bara dricka gott någon dag, Och bara prata massa strunt, Det va längesen bara jag och syrran umgicks.

Jag har absolut inget mer att skriva om, Få se om jag skriver ett inlägg innan sängen kallar ikväll.

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Kadri

SV. TACK FÖR DIN RÖST

2009-07-09 @ 20:02:04
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0