Shopping + minigolif idag








Dessa jeans vart det, Baggyjeans från vero moda. Sen vart det 2 linnen. har tyvärr ingen bild på dom mer än på mobilen. Få se om jag lägger in dom sen. Sen vart det 3 par snygga och sköna trosor.

Sen shoppa jag en karaff från boda nova på cervera.

Klicka för att visa i full storlek

Jag har glasen, Och jag har sagt i 2 år nu att jag ska köpa karaffen och skålen. Men skålen får vänta ett tag till. Men jag älskar verkligen dessa glas och spceiellt märket.


Ja de va lite av det jag shoppa, tänker lägga in lite mer bilder från mobilen sen.

Älsklingen och Vilhelm kom till valbo till lunch, Vi käka mat. shoppa lite till. Sen åkte vi mot sandviken igen, Vi åkte och spela minigolf, Och självklart vann Älsklingen och Vilhelm över mej. Buuu. Men en 3 åring är bättre. Haha. Han fick lite hjälp av mej oxå. Men jag tar dom någon annan gång. Sen åkte vi vidare till Svärmor, Fikade lite. Lekte med hunden doms hundvalp.


Ja mer har jag inte gjort, Än att laga middag och nattat barn. Nu tänker jag kolla vidare här på nätet. Sen lägga in mer bilder på bloggen om jag hinner och orkar.


Härligt, Nu har finvädret kommit. Imorgon ska vi på tivoli med barnen och svärmor. Älsklinge ska med oxå.


Hoppas ni andra haft en underbar dag?


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

spela minigolf vi med :p

2009-07-29 @ 22:08:55
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0