Solen kom fram tillslut

Imorse regna det. Men sen kika solen äntligen fram och det ska tydligen fortsätta att vara fint några dagar. Och varmare ska det bli.

Idag har vi städat och tvättat. Haft det skojj med barnen.

Svärmor kom idag på fika. Alltid roligt med extra besök.


Nu har vi kört hem Jonas son igen till hans mamma. Sen åkte vi vidare till Ica maxi och hadla lite blöjor och mat. Jag handlar enbart bara på maxi, Visst coop och dom funkar. Men billighetsaffärer som har mat vägrar jag att handla på.

Jag som knappt vågade äta ute när jag o Jonas va på våran minisemester. Det är rötmånaden och allt. Jag vill absolut inte bli sjuk i magsjuka eller något.

Äntligen sover båda barnen. Jag o älsklingen har kollat lite på allsång och käkat lite chips och dipp. Nu kikar vi på lite saker som behövs köpas till bilen.

Imorgon ska jag o Alfred till Valbo , Shoppa. Ätnligen,Shoppa till mej själv ska jag oxå göra. Det händer aldrig, har köpt lite linnen och sånt då och då, Då blir det alltid rean, barnen går ju första hand. Och Vilhelm ska följa med Jonas till farfar.  Så imorn blir jag inte aktiv på bloggen förns på kvällningen när barnen sover.

Har ni något bra tips på vad man kan göra för roligt med barnen? Dom är 3 år och 11 månader. På söndag ska vi åka tåg med dom, Dom älskar ju att åka tåg, Sen på Måndag ska vi till furuvik. Men vad finns de mer för roliga ställen för barn?

Funderar på om jag ska lägga mej i ett varmt bad, Försöka få med mej älsklingen kanske:)

Finns jag inte på bloggen så får ni gärna adda mej på knaasfaandaa_@hotmail.  Ibland kan jag inte ha tid att skirva blogg på flera dagar/veckor, Då nås jag bäst på msn.

Nej, jag skulle ju lägga mej i ett varmt bad,

Ha en trevlig kväll

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0