Söndag

Och fint väder är det. Helt underbart. Idag vakna vi alla kl 5, va inte så värst pigg.

Alfred är gnällig idag, Och lika Vilhelm, Tror att Alfred börjar få fler tänder.

Idag ska vi till Barnens farmor som fyller år, vi ska dit mitt på dagen, Men mamma o pappa sa att dom skulle åka hemifrån mitt på dagen, Så då är vi iafl inte där förns när Jonas slutar, kan jag lika bra åka med honom istället, Eller ta en promenad dit så vi kan va där ett tag.

Ja det måste plockas undan här, Men jag har bara inte tagit mej i kragen och gjort något än, Oooorkar bara inte. Fast det måstes, Tur att Jonas diska igår iafl, så de slipper man.

Hur jobbigt är 3 årstrotset? Det är verkligen det där tjatet, Mamma jag vill ha något, Jag vill ha det, Vill inte ha det, Du är dum mamma, Lyssnar noll, Gör allt vad han tror att han får göra fast tillsägelse.  Ja kan rabbla upp en hel sida på bloggen, Men hur länge ska det hålla på? tills nästa trots kommer? haha, Nej bara att bita ihop, Men det finns dom dagarna barnen är hur snäll som helst och lyssnar.

Tur att Jonas är ledig imorgon, Men sen kommer det en arbetsvecka igen. Men snart har han semester, Men då blir det full rulle, Då kommer vi ha 3 pojkar här, Min 3åriga son som jag har på heltid, Sen min och Jonas gemensamma pojke som är lite över 10 månader, Och sen Jonas son som vi har varannan helg och lov. Å han fyller 3 år. Så fullt hus blir det i sommar, Vi ska ha honom 3 veckor av 4 veckor. Så Jonas får bara 1 veckas semester, Haha, Nej då, Jonas son ska hem och sova 2 dagar varje vecka, sen har vi honom resten,

Snart fyller jag år, Nu kan jag börja räkna ner, Haha, Jag fyller hela 21 år, Den 21 juli, Undra vad jag ska göra då? Får nog fråga jonas om vi har 3 barn, Annars tänker jag nog gå ut med några tjejer och bara prata o äta någon god mat,

Imorgon ska jag till AMS och skriva in mej, jag måste, jag måste ha ett jobb, jag måste ha pengar, Ja tänk alla måsten.

Nej, Ska kanske fixa någon lunch till barnen, Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0