Sovmorgon och hämta barn

Idag hade jag och älsklingen sovmorgon, det va längesen, men det vart sent igår. Och självklart hade vi det jätte trevligt med vänner. Vi hämta alfred hos farmor för ett tagsen. Vart kvar där, snacka lite med jonas bror och så. Och nu ska vi åka vidare och hämta vilhelm, och jag ska ringa min mor och fråga om hon till bjuda på lunch. Jag är verkligen hungrig. Har inte ätit någon frukost. Sen ska vi hämta sambons son hos sin mamma. Fullt hus igen, men det är väl underbart med barn, eller vad tycker ni? Nej jag tänker skriva mera sen ikväll, när jag är hemma och så. Solen lyser. Men det kommer regn ibland, men huvudsaken man får se lite sol. Vad har ni för väder? Nej. Hade bra. Kram

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Godmorgon. Hur är det med dig?

Med mig är det bra. ligger 3:a på aktiva listan och jag har haft min blogg i 2veckor från och med imorgon. glad.

men det som gör mig mindre glad är att blogg.se har allvarliga problem.

Händer hos dig?



svar: åh va trevligt för dem :)

sandviken? Nära hudiksvall, tar bara nån timme :)

jag bor i hudiksvall ! :)

igår kväll tog ja allmänt lugnt tack vare skit vädret. ikväll blir de väl samma sak :O

hatar verkligen det här vädret! inte nå alls kul

vad ska du eller ni göra ikväll då?

2009-07-26 @ 13:25:34
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0