Tänkte bjuda på lite bilder

       

Dessa bilder är från Vilhelms kalas, Är inte tårtan fin? Å Rebecka är rädd för att va med på kort, Men ett fick jag iafl:)



         

Detta plantera jag på våran loftgång. Fint tycker jag, Fast finare nu när blommorna växt till sej och blivit större


     

En dag med lek och massa bus ser barnens rum ut så där:)




Alfred våldgästar mej, Haha, Alfred ska krypa över mej så fastna han på ryggen.,



Ja det va dessa bilder. jag vill gärna inte lägga ut så att annsikterna syns på barnen, Hoppas ni har förståelse för det.


Nej, Nu ska jag kika runt lite,

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: tobbe

Det var ett bra väder här med idag :D allt bra?

tack för kommentaren

2009-07-23 @ 01:24:44
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0