Tillbaka

Nu är jag tillbaka med skrivandet igen, har tagit ett break härifrån,

Det har inte hänt så mkt ,

I fredags åkte vi till OWES och kolla lite, Sen till gruppen, Hitta inget, Vi köpte nog lite godis och sen va det något mer, Sen hämta vi Jonas son, det va den fredagen det.

Lördagen började med sovmorgon, Sköönt. Sen fixa vi och dona hemma. Sen mitt på dagen åkte vi till en loppis här vi bor, Fynda en helt ny fotsack fodrad, Till emmaljungan som Alfred ska ha på dagis sen.50 kr , Inte illa. Sen fynda vi lite mera, Men fanns inte så mkt, Blir säkert mer för varje år, Första året, Vi träffa barnens farmor och Jonas släkt. Sen for vi vidare och handla.

Söndag åkte vi till Jonas mamma o hennes sambo, va där en stund, Barnen käka lunch,Och självklart åkte vi dit för att kolla på hundvalpen dom skaffat. Så sööt. Sen for vi vidare till min mor och far, Fikade och käkade, Snacka massa, Sen va klockan mkt, Då va det bara att köra hem Jonas son, Och Vilhelm vart kvar hos mormor och morfar. Han vill ju så gärna va där. Sen på vägen hem, Svängde jag och Jonas o Alfred in på IKEA, Köpte en tillbringare som man kan ha i frysen, ja något sånt, Sen batteri och något mer va det. Sen va klockan 18, Vart sen middag för Alfred. Men så kan det bli ibland.

Och äntligen Måndag. Idag har jag med fått sovmorgon, Eller hela helgen fick jag sovmorgon och det tackar jag för, Sen gick jonas och la sej en stund, Han behövde det. Vi käka lunch, Jonas skulle åka till jobbet å jag gick ut o träffa sara, Kika lite på kläder och så, Ska köpa mumin kläder till barnen när barnbidraget kommer och Underhållet.

Sen va vi bara hemma jag och Alfred. Till middag blev det köttfärsås o spagetti till Alfred, Jag gjorde Lasagne, Så nu har jonas mat när han kommer hem, Å nu sover alfred gott.

Imorn jobbar jonas oxå kväll, Då ska jag träffa thessan, Sen vet jag inte, Vilhelm blir kvar hos mormor och morfar tills på Onsdag, Då jobbar bara Jonas halvdag, Sen går han på ledighet och sen börjar semestern på Måndag, Och då kommer Jonas son igen, Å sen på tisdagen den 21 fyller äntligen jag år, Hela 21 år. haha

Nej, Nu ska ja ta det lungt, Kika lite på datorn, Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Kadri

GRATTIS



DU HAR BLIVIT EN AV DE 10 FINALISTERNA.



NU ÄR DET UPP TILL DIG OCH RAGGA RÖSTER.

2009-07-16 @ 09:09:15
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0