Trist dag

Grått och kallt och regnit är det idag.

Vi har vart och hämtat ville från mormor och morfar idag, Åkte tidigt hemifrån, Vi kom väl hem till 11,30 igen, Jonas släppte bara av oss, Sen skulle han köra vidare med alfred till farmor, Alfred ska vara där tills ikväll, Och sen for jonas till jobbet för att jobba till 21,45.

Jag och Vilhelm ska gå snart till BVC, På 3 årskontrollen, Är lite nervös, Men jag vet redan att Vilhelm kan det där med talet, Och sen blir det en vikt och längd. Hoppas bara att det kan va uppehåll när vi går dit och hem. Det ser mörkt ut på himmlen. Men men det finns paraply och regnkläder till Vilhelm.

Äntligen är jag inskriven på AMS, Och ska dit nästa Torsdag, Men jag ska söka ett jobb som jag vill. Ska sitta och skriva personligt brev ikväll när barnen sover, Å när det bara är jag vaken. Så får man sitta helt ifred, Men Älsklingen ringer väl och stör. Haha.

Vi har lånat filmer o thess och min bror. Har kollat på 3 av dom. 2 av dom som jag sett är bra, Får fortsätta ikväll kanske eller imorgon att kolla.

Jag vakna halv 3 inatt av att Alfred skrev hysteriskt, Så jag tog honom till sängen och la honom på mitt bröst. Vart genast lugnare. Men sen så vakna han vid 5 igen, Då stog han upp i sängen och drog pappa i örat och massa. Haha, Så vi la tillbaka honom i sin säng, Sen gick han lite välling och somna om till strax före 9.

Igår färga jag håret, Vart bra, Men tyvärr räckte inte färgen, Fick panik, Men det syns inte att inte färgen räckte. Haha, har aldrig vart med om att färgen inte har räckt.

Nej, Bråttom, Måste göra oss klara.

Skriver nog mer senare. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0