Allt möjligt:)

Igår åkte vi till Thessan och Erik, Men dom vart lite sen hem, Dom skulle hämta förlovningsringarna, Men fick dom aldrig, Sen skulle dom in på Maxi och sånt, Vi satt och vänta i 1½ timme på dom. Haha. Hoppas verkligen att ni får ringarna , Annars kräv pengarna tillbaka och köpa ringarna någon annanstans.

Ja sen åkte vi och bada och tog med oss fika, Kallt va det i vatten, Det va inte 30 grader som goa thessan sa. Haha. Jag tippar på 20-21, va där en stund bara prata och så.

Sen åkte vi hem tillbaka till Erik och thess och bara va. Prata, Umgicks, Min bror Pelle kom oxå, Men självklart får man aldrig träffa hans tjej, Hon följer aldrig med på något. Sen börja bilfärden hemåt vid 19, Vi va hemma vid kvart i 20. Vilhelm somna i bilen, Å somna dirket efter han fick hostmedicin och vatten, Men vakna igen vid 23, Då kunde han inte sova. Ja satt hos honom en stund, han skulle bara sova hos mej. Men de funkar inte alltid, Då väcker han Alfred med, Så Vilhelm somna om igen där inne, Men jag hann inte mer än att lägga mej så kommer han in, Å jonas Sur och irriterad som vanligt, Så han lägger sej på soffan, Men då får fick han göra det då.

Och innan vi fick och la oss, Så hörde jag en smäll på köksfönstret, jag hörde att det stog folk utanför och en bil, Så kika jag igenom sovrumsfönstret, Såg inga där, Sen kolla jag på bakgården, Ingen där, Sen till sist i köksfönstret, Där står det 5 utländska småkillar, Jag går ut på loftet och självklart säger jag åt dom, Dom står och hånflinar och säger att det inte är dom, Men det fanns inga folk ute, Men sen försvann dom när jag gick in och fick ut min ilska på dom. Haha. Men sista gången dom kastar något på vårat fönster. Här om dagen kasta dom på grannens dörr på ljusa dagen, Helt sjukt att man absolut inte kan ha något ifred, Inte ens fönster och dörrar. Va det fel av mej att gå ut och skälla på dom?''

Sen gick vi och la oss. Då va klockan närmare 00.


Natten har vart hemsk, Vilhelm har hostat och nästan hållt på att kräkts, Alfred har vaknat några ggr. Båda 2 är förkylda, Vilhelm måste ha hostmedicin minst 2 ggr om dagen, Typist att dom ska bli förkylda nu när sommarlovet börjar på måndag för Vilhelm. Vi får kurera oss i helgen, Ta det lungt bara.

Usch det behövs verkligen diska här, Men jag har ingen ork. Min huvudvärk börja komma igårkvälls samband med åskan, Man såg några blixtrar långt ifrån oss och hörde muller, Mer vart det inte, Min huvudvärk hade säkert gott över om det vart mer åska.

Så idag blir det diska, Och plocka lite. Få se vilken dag min moster och kusiner kommer.Jonas jobbar.


Jag vill ha en tjejkväll, Bara sitta och snacka. Ta någon cider eller något, Men Jonas kan ju aldrig va hemma själv., Då måste han ha något att göra med. Jag vill ju inte ha Jonas med mej jämt:) Haha. Skämt. Men vore skönt att få gå själv.

Å jag är så less, Köpte en cykelsits så jag kan cykla med Vilhelm, Å självklart passa den inte. Hur smal ska pakethållarna vara för att cykelsitsar ska passa. Aldrig att jag cyklar med sån där smal och gammal, Aldrig.


Nej, Nu måste jag fixa här hemma, Sen kolla vidare på datorn, Ska slå en pling till thessan med., Hon svara inte på smsen igår:(

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0