Vela inte alls gå upp idag!

Imorse va jag trött. Vilhelm vakna flera ggr inatt, Han grät och skrek efter mamma. Men sen när jag kom in så sov han igen, Han måste ha drömt massor inatt.

Och Alfred vakna oxå flera ggr inatt, Han hostar och håller på.

Så imorse vela inte jag kliva upp från sängen imorse. Men jag låg och drog mej till 08,30, Vilhelm satt sej och kolla på Tv. Alfred låg i spjälsängen och vi prata med varann.

Så idag orkar jag inte göra något än att bara vara hemma. Vilhelm är trött och grinig, Alfred är trött och grinig. Tur att Jonas jobbar till 16 idag bara. Skönt.

Det jag har orkat idag är att lagat lunch och vattnat lite blommor, Sen plockat smultron till Vilhelm på balkongen. Jag tänkte ju ta en tripp till Min mormor idag, Men jag kände att jag skulle va så osocial, Så få se om det blir en sväng dit imorgon istället. Då kan man kanske kliva upp i skaplig tid och hinna med en någorlunda tidig buss så man kan va där några timmar.

Jag är sugen på jordgubbar idag igen, Jag har nästan ätit jordgubbar varje dag. Men det är ju så gott. Man kan ju aldrig trötta på jordgubbar. Måste kanske iafl ta en promenad när Jonas kommer , Så kan han va hemma med barnen en sväng, Tänk vad skönt om man fick gå ut utan barnen någon gång.

Néj, Nu ska ja försöka få Alfred att sova igen, Han sov en kort middag, Han måste verkligen ha mera sömn, Han sover alltid 3 ggr om dagen,

Nej, Skriver ett inlägg senare igen,

Kram

Kommentarer
Postat av: Kadri

sv. tack att du vill vara med

2009-07-08 @ 22:26:10
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0