Vilka myggbett

Vi hämta ju Vilhelm idag, Och det första ja fick se va ett stort ,svullet myggbett på ögonbrynet, Å ögonlocket har blivit svullet, Sen när vi kom hem så fick jag syn på ett till myggbett, Å de va ju ännu värre, Riktigt äckligt och svullet, Det är det största jag har sett.

Så jag ringde rådgivningen, Fick prata med den segaste människan på jorden tror ja, Fick upprepa felet 100 gånger kändes det som. Och hon fråga samma sak flera ggr, Hon är lika seg som den där personen som sitter i kassan på ica maxi , Haha. Och sen så ringde en sköterska upp från HC, Vi fick rådet att gå till apoteket och köpa tavegyl, Så när jag kom dit så va det ju från 6 år, Ger inte ut till yngre, Om inte sköterskan hade sagt att han kunde ta en halv tablett, Så då sket det sej, Men ja köpte iafl en salva som smärtstillar myggbetten, Vilhelm besväras hemskt av dom. Få se om det blir en tur till HC imorgon , För inte tror jag att svullnaden har gott ner tills imorgon.,

Jag träffa en kompis snabbt på lindex, Sen gick vi hem och börja städa och så, Sen ringde barnens farmor och berättat att Alfred skulle komma snart. Å vad jag har längtat efter Alfred, Fast hon hade honom från luncs bara,

Nu är barnen nattade och jag har fått min middag och mina jordgubbar. :)

Nu väntar jag på att Älsklingen ska komma hem.

Undra vad man ska hitta på imorgon då, Är väl lika tråkigt väder då med.

Jag som skulle skriva ett personligt brev idag, Men de går inte nå bra för mej, Får fixa det när jag ska till AMS den 16.

Fundera på att göra en tävling med veckans blogg. Ni som är intresserade kan ju skicka iväg en komentar,

Nu blir det natti snart, hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0