Fredag

Nu va det ett tagsen jag skrev igen.

jag förstår inte vart tiden tar vägen. Den bara springer iväg. Den här veckan har det inte alls hänt så mycket, Vart med kompisar, Umgåtts med familjen.

I onsdags satt Alfred så hårt i halsen att dom lära hjälpa honom och sen dunka på ryggen för att få ut det. Och på köpet vart han förkyld. Men jag rädd om han fick hostan för att han satt äpple i halsen. Tänk om det finns någon liten bit kvar av äpplet i lungan eller något. O får lungeinflamation. Är  nog bäst att ringa HC ändå. Sen ringa BVC.

Jonas gnäller som att förkylning är lika farlig och gör lika ont som en förkyling. bara skitsnack. Haha. Han fick ont i armen efter vaccinet igår och fick feber med frossa. Så han är hemma idag.

Sovit dåligt inatt, Och Alfred med. Vilhelm kom in i natt och kröp upp i sängen och somna om brevid mej. det är väl det bästa det. Får känna kärleken av sitt barn och närhet precis lika som Vilhel fick göra av mej.

Vart och lämnat Ville på dagis. Snart hämta han igen till kl 11. Men först ska jag ringa HC.

Får skriva mer ikväll. Hinner inte nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0