Självklart hejjar Alfred på Brynäs:)

Klicka för att visa Megabild! Brynäsmössa och halsduk! Bäbisstorlek


Jag vann det där på tradera. Trodde mössan skulle va förliten. Men han kan nog ha den någon gång i vinter. Sen får väl någon annan ta över den. Halsduken får nog ville använda. Haha.

Tråkigt väder ju, Å rastlös är jag med. jag vill abslut ha något att göra. Jag skulle vela gå på Bio. Men vi har ingen barnvakt. Och vi ska ha så mycket passning av barnen. Så vi tar bio någon annan gång.

Det va iafl bra med Alfred. Lungorna lät fina. Så det är bara en förkylning han har åkt på. Nu är det jonas tur att va på HC. Så en del pengar kommer väl gå åt till mediciner och läkarbesök idag.

Nu har vi städat lite. Får nog besök av svärmor idag.

Sen är jag sugen på att äta något gott till middag idag, men vet inte alls vad .

Imorgon ska vi besöka brorsan och thessan. Om nu inte Alfred blir sämmre i förkylningen. Jonas son kommer inte. Han har gått och blitt sjuk. Med hög feber och så.

Nej. Nu ska jag försöka hitta på något. Sätta upp julgardiner kanske? ljustakarna. haha. Sambon är ivrig. Det är inte jag. Men det finns en del som redan har börjat. Å dom flesta vet vi vilka det är. Jonas har redan satt upp 2 tomtar i bokhyllan:)

Nej. Ta och göra något.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0