Äntligen blivit Faster

06,35 imorse vart jag faster till en liten pojke. Den vägde hela 3150 och va hela 50 lång

Åå. Längtar tills jag får en MMS bild av Mia och pelle.


Och vem är inte sugen på en till bebis då? Om det inte är kristin. haha:)


Sov länge idag. Sov enda till halv 9 tror jag. Skönt det med. Idag är Älsklingen hemma med oss. Då får vi se vad vi gör. Jag vill ut och kika lite på julsaker, Som till dollar, OWES, Rusta och så vidare.

Men kl 14,00 ska vi va på BVC med Alfred. Och då är det en tandläkare där med. Som ska kolla på hans hela 2 små tänder, Tänkte fråga om en vikt och längd med. Man är ju nyfiken

Så mycket mer händer det nog inte idag.


Jag längtar tills jag får en bild på gobiten.


Fundera på att gå och klä på mej här. Sitter i sovkläderna fortfarande-. HEhe.


Jajja. Få se om jag skriver några rader senare. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0