Fredag och pissväder

Jag hade sett fram emot en snöig morgon, Att snön ligger på marken och flingorna faller ner. Sån morgon vela jag ha idag.

Men Icke.

Imorse vakna jag av mensvärk, Och självklart kom mensen imorse. Faaan. Vill inte. Nu har jag knaprat 2 panodil, Sen lämna jag barnen på dagis i detta regnväder. Men vad gör man inte. Bara sätta på barnen regnkläder och dra på regnskyddet på vagnen, Sen ta fram paraflaxet till mej. Sen går det fint, Ska hämta dom till kl 11 igen, Hoppas det inte regnar lika mycket då.

Idag jobbar jonas till 14, Vi m¨åste nog handla hem lite mat. Eller rättare sagt STORHANDLA. Tur att man får barnbidrag på nästa vecka.

Idag kommer Jonas son oxå. Undra vad man då ska göra i helgen? Mamma o pappa vill att vi ska komma, Men det får vi se. Eller det är mamma som vill att vi ska komma. Jag vill ju så gärna träffa Mina andra halvor:) Haha.

Den 20 oktober jag ska på me and i party med några vänner. Ska bli skoj, Få se hur det kommer att gå för jonas att natta båda barnen då. Haha. Men kan jag borde ju Jonas kunna, Eller vad tror ni? Och jag har redan snott snålskjuts till den 20, Så han kan inte ringa och säga att jag ska komma hem heller. Men Shoppa blir det då. Och det kommer att bli till Julklappar.

Jag har nog inte så mycket mer att skriva, Än att jag misslyckades ännu än gång att få tag på den där släkten. Men jag är dum i huvudet , jag är värdelös, Spelar ingen roll vad jag gör. Ingen tror på mej. Alla vänder oss ryggen. SJUKT är det jag kan kalla det.

Nu går jag inte nå mer på det här.

Disken är klar plockat undan lite. Nu tänker jag sitta här vid datorn tills barnen ska hämtas .

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0