Melodifestivalbiljetter

Yeees. Nu har vi 2 såna. Jag och thessan har köat senkl 06,00 med varm choklad och macka. Gött. Men vi va inte först. Det va några som hade suttit sen 05,20.

Men nu har vi iafl 2 såna. Interjuvad/fotografering av  tidningen och radio vart man, Säkert filmad av tv med. Så håll koll i tidningen och radion till och med kanske tv.Så kanske ni ser oss. Haha. Usch, jag kommer ju gråta. Jag va inte ens sminkad. Finnar har jag. Uppsatt hår. Och mjukiskläder. Ers. Ni ser vilka vi är om ni kollar på tv. Vi står och viftar med biljetterna och går ut från en utgång. Som vi vart tillsagda. Haha.

Jaja. Men vad gör man inte för biljetterna. När det äntligen börjar hända lite saker här runt om kring.

Jonas lämna barnen idag på dagis. Och snart ska vi hämta dom. Skönt. Jonas jobbar kväll.


Jag har inte så mycket att skriva om.

Nu ska jag ta det lungt. Sen hämta barnen. Snööö har det kommit. Härligt.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0