Ny vecka!

I helgen har det inte gjorts så mycket. Vart hemma, Vart på bibblan och lekparken med barnen, haft besök av mamma och pappa, Brorsan och thessan. Alltid lika trevligt. Sen har vi haft ett litet kalas till för Jonas son. farmor och jonas moster kom och en del av hennes familj. Söndags regna det hela dagen, Då va det bara att va inne, bakade lite, Fixade med vinterkläder och så.

Börja känna mej dålig på Fredag. Vart värre på Lördagen, Men va ännu värre på Söndagen. Jag va inte speciellt förkyld. Lite snuvig, Kände av halsen i Söndags. Men det va nacken och huvudet och ryggen som gjorde att jag mådde så dåligt på Söndagen. Jag kunde knappt komma upp ur sängen. Vart bättre under dagen. Men sen vart det sämre igen. Nacken och ryggen värkte som aldrig förr. Kunde inte sitta eller ligga. Tur att Jonas massera lite på nacken. det behövdes. Sen är det bara att knapra tabletter.

Idag har jag barnen hemma på förmiddagen. Ska lämna dom till lunch vid 11 på dagis. Sen ska jag till AMS på möte. ÄNTLIGEN, Tänk att man måste vänta 3 månader innan man får en tid. Och imorgon har jag rätt till ungdomsgarantin oxå. Lite mer kirr i kassan.:) Det behöver vi nu, Men vi behöver framförallt att jag får ett jobb. Så hoppas att min handläggare har något bra att erbjuda idag. Håll tummarna. Och det ska bli så skönt att slippa laga lunch och mellis till barnen idag. Dom ger från 11 till 15 idag. 1 timme mer än dom får gå. Men det gick bra när jag ska på möte.

Och det händer väl inte så mycket mer i dag, Än det gamla vanliga. Ställa sej och laga mat, Umgås med barnen och natta dom. Sambon är ju alltid borta. Han jobbar till 16, Ska säkert bort till 18 igen. Skit tråkigt. Men ska inte klaga iafl.

Jag ska försöka uppdatera lite oftare, Men inte så lätt när man har 2 barn som springer som yrahöns här hemma.Bråkar, Skriker, Gråter. ja det som tillhör en barnfamilj.

Nej, Nu tänkte jag fixa mej lite. Hitta på några kläder till barnen,

Hade bra. MEn håll tummarna. Glöm inte det:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0