Solen skiner

Idag har man inte gjort många knop. Vakna strax före 7 imorse av att Vilhelm sov mellan mej och Jonas. det är väl det bästa med barnen:) Sen va man iupp och gav alfred lite välling. Sen ge Vilhelm frukost.

Jag gick och la mej i sängen igen. Sträckte lite på mej.

Sen vid 8 lämna barnen på dagis. Hem. Prata lite med mamma. Jag störa lite med jonas. Haha. Sen gick han och vila. Och vad gjorde jag, satt mej vid datorn.

Sedan åkte vi till jysk och ica maxi. Handla lite blöjor på maxi. Sen hämta barnen på dagis, Åka hem och packa i vagnen , Byta kläder på Vilhelm, Helt blöt efter en hel dag i skogen. Sedan for vi vidare till tandläkaren med Vilhelm. Han va lite blyg och vela inte öppna munnen. Men det gick bra till slut. Vilhelm hade fina tänder. Bra är väl det. Sen fråga hon bara hur de va med borstningen och godisätande.

Sen fick Vilhelm en belöning av oss. Och han vela gå till mc donalds . Självklart fick han det. Inte ofta vi gör det.

Jonas åkte på nämnden, Ska väl sitta där till efter 17 idag. Jonas enda lediga dag idag. Sedan träffa jag thessan och tindra. Vi kika lite. Jag träffa på en gammal lälare till mej. Skämdes lagomt. Haha.

Ååå. Inte billigt att ha barnen på dagis. Dyra pengar. Men men, Bara le och se glad ut..

Nej, Nu ska jag kika runt lite här.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0