Spännande:)

Brorsan och hans tjej är inne på förlossningen. Och man får väl hoppas på att det kommer en bebbe inatt eller imorgon. Såå spännande.

Men tycker synd om Mia. Hon har så ont sa pelle. Och det förstår jag. det gör värre ont att bli igångsatt än att värkarna får sätta igång det själv. Men dom klarar det här.


Idag är det första dagen på Vilhelm och Alfreds höstlov. Alfred har vart hos farmor hela dagen. Dom har shoppat i valbo och massa sånt. Fina kläder har man fått av farmor till Alfred.

Jag och Vilhelm har vart på Bio. Käkat lunch. Shoppat. Fikat och bara vart tillsammans.

Jonas jobbar.

Nu sitter jag här. barnen sover. Och jag ska bara ta det lungt. Skönt det med.

Tänkte lägga in kläderna Alfred fick av farmor. Sen kallingarna som Vilhelm själv har valt.


Ers får lägga in imorgon. Hittar inte USB.

Kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0