Svininfluensan


Tänk vad svårt det ska vara om vaccinationen. Jag vet absolut inte hur JAG ska göra. Och med Vilhelm. Jonas ska ta den. Tänk dom som MÅSTE ta den för att få jobbet kvar. Annars får dom sparken. Och undra på att dom i USA säger nej till vaccinationen ...när dom inte får något Vaccin till USA eller andra länder. Bara barn och gravida som får ta det i andra länder.

Och tänk att det är fler fall som dött i svininfluensan än vanlig influensa. En strömming är det mer kvicksilver i än vad det är i vaccinet, Tänk hur mycket kvicksilver vi får i alla mat och allt annat skit varje dag. Vågar Mamma ta den så vågar vi ta den. jag tänker absolut på Alfred och dom andra barnen som inte kan få ta sprutan. Jag och Jonas skulle aldrig förlåta oss själva om Alfred vart sjuk i influensan. Och influensan kommer bara bli värre både vår,sommar och höst/vinter. Det här är tydligen bara början





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0