Torsdag

Och vi vakna av att Alfre va hungri vid kl 7 imorse. Jonas kom in och väckte mej och Ville. Då va kl tio minuter över 7. Hade en 20 minuter på att käka frulle, Klä barnen och så vidare. Och Ville hade inte någon bra morron. Va flyförbannad och han vela inte göra något. Så vi kom något sent till dagis.

Men man kan inte alltid ha bra mornar.

Just nu ligger Jonas på sofflocket och sover. Jag sitter här och är trötta i ögonen. Idag jobbar jonas sista dagen innan helgen. Skönt. Och imorgon kommer Jonas son.

Jag har möblerat om i barnens rum-. Dom fick mera plats med alla leksaker. Som småbilar och tågabarnen och lego ligger i en byrolåda. Och puzzel och ritblock och pennor med. Så bara stora saker ligger i backar.

Men det är ju så mycket jag vill göra om i barnen rum. Vill måla väggarna och göra något snyggt på dom. Men ingen verkar vela hjälpa mej med. Och Jonas skiter jag i och fråga. Han säger alltid nej.

Snälla, Goa,Bästa älskade brorsan , Du kan väl hjälpa mej? Med att riva tapeter och spakla och måla barnen rum? :P Jag avskyr verkligen dessa tapeter dom har på rummet. Man kan liksom inte sätt aupp några fina tavlor eller något. För tapeterna är så fula, det går inte att få in någon stil där- Så vill du hjälpa mej? ska vi säga de? Älskar dej:)

Snart ta och väcka JOnas. Hämta barnen på dagis, Sen fixa lunch. Och jonas ska cykla med sitt ömma ärsel på cykel och dra sej mot jobbet vid 20 över tolv. Haha, Det ser verkligen ut som att han har skitit p¨å sej när han kommer hem efter jobbet. Haha.


Äntligen har jag fått en tid på AMS till min handläggare. Ska dit på Måndag. Och tur att man har snälla fröknar till sina barn på dagis, Låter dom får utnyttja sin tid på eftermiddagen istället. Så på Måndag blir det morgonmys i soffan med frukost med barnen, Sen till lunch ska jag lämna dom på dagis, Så dom äter där och så, Sen får dom mellanmål. Skönt att inte fixa sånt iafl . Det är verkligen tråkigt att stå framför denna spis och röra i kastruller och stekpannor. Det är ju det enda man gör.Och låter man Jonas göra det så blir det bara pasta och korv. Haha.

Nej, jag har verkligen inget att skriva om.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0