Nu va det längesen!!

Det har absolut inte hänt något speciellt. Jag har bara inte haft lusten att skriva blogg.

Det är bra med oss alla. Skönt. Efter att barnen vart förkylda/sjuka.

Igår kom mamma hit, Sov här. Jonas är på ålandsbåten. Kommer hem idag. Skönt,

Jag är skapligt trött idag. vart vaken sen tidigt morgon, Jag börja höra barnen redan före 5 imorse. Men mina ögon vela inte hålla sej uppe. Så vi låg en stund till i sängen. Halv 6 va det bara upp o göra välling. Och det va inte lätt att klä och fixa barnen imorse. Ge frukost. Den ena vela ha, Den ena inte. Den ena vela kolla barntv och så vidare. Tur att jag hade min mamma hos oss. Men till slut kom vi till dagis med. Lämna dom vid 8. Va hemma en stund. Sen gick jag o mamma ner på stan. Hitta en tröjja till alfred. Synd att det inte fanns martins och villes storlek. Men dom hade i valbo. Så jag o Jonas åker dit och köper dom imorgon. Snällt att dom la undan. Sen ska vi köpa present till Martin som redan har fyllt år. Men på Lördag ska vi fira honom riktigt med våran släkt.

Har budat på lite kläder på tradera idag. Vann lite oxå. Men nu måste jag snåla på pengarna. Usch både jag och barnen är jättetrött idag. Och Vilhelm trotsar och håller på. Och det känns att man lever. hehe.

Jag har inte så mycket mer att skriva om. Tänker inte skriva allt jag gjort den tiden jag inte har skrivit,

Nej nu luktar det bajjs av någon av barnen här. Dags att kolla och byta. Och fixa middag ska vi med göra. Men de har jag ingen lust med. Men de måstes.

hade bra alla där ute.

Kram

Kommentarer
Postat av: Brorsan Erik

Jag älskar dig med syrran!! Ja, det ska jag göra. Jag kan måla åt både Affe och Ville:)

2009-09-18 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0