Utgång med tjejerna!

Snart ska vi hämta Ville och Alfred på dagis, Direkt efter det ksa vi åka hem till Mamma och Pappa. Käka lunch där, Lämna kvar ville. Dom åker tidigt imorgon upp mot Falun . Kommer blir roligt för Ville att få komma ut och göra något med mormor och morfar oxå.

Det blir tyvärr inte lång stund vi kommer stanna. Jag måste till valbo och leta eftet ett par skor, Eller ett par stövlar. Jag får så ont i mina fötter med mina andra stövlar. Vill ha stövlar med en liten klack. Jag har så svårt att hitta, Tycker att skorna ser så stora ut när jag måste ha HELA 39 på skorna. Jag som hade 35-37 innan jag födde barnen. Så jag undviker gärna att köpa nya skor, pga av att mina fötter ser så stora ut.

Sen ikväll ska Jonas va hemma med Alfred. Å jag ska gå ut och roa mej med Thessan och Sara. Käka gott och dricka gott. Och det är första gången på 4 år som ja gär utan Jonas eller barnen. Ska bli så skönt.  Längtar verkligen till ikväll. Och det kanske kommer upp bilder från ikväll.

Nej kanske börja packa åt Ville och sen väcka jonas som ligger på soffan och sover, Ja vi är lite trötta idag. Alfred vakna kl 5 enligt klockradion. Men så ringer min mobilklocka. Å jag sa till Jonas inte kan klockan va kvart i 7. För klockradion visade kvart över 3 eller va det va. Men tydligen måste det ha vart strömlöst inatt- Någon som vet något om det? Tur att mobilerna finns och att det finns klocka på dom.

Just ja,, packa skulle ja göra. Och klä på mej själv. Eller påklädd är jag, Men tänkte byta kläder tror ja. Eller jag vet inte.

Imorn jobbar jonas kväll- Så jag får ta båda barnen själv. Hehe. Tur att han är eldig på förmiddagen. Börjar inte förns kl 14 tror ja- Så imorn ska vi på klädbytardag och sen stora träffen tror ja- Men VI får se hur jag mår imorgon.

Ha det bra.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: kadri

Sv. Tack för tipset, men de verkar sälja bara till återförsäljare.



Jag har storlek 41 och det är nästintill omöjligt o hitta snygga vinterstövlar.

2009-09-25 @ 18:16:59
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0