Dagen

Idag vakna vi vid 6, Eller Ad 20 över 9 kom alfred väckte oss. Haha.


Vid 20 över 9 kom thessan och tindra, Vi cyklade en stund, Sedan vart det lunch på stan, Och sen lekparken med barnen, Efter det va våra kära barn trötta. Haha


Så efter jag kom hem beslutade jag och Jonas att vi åker till Gävle. Jonas shoppade som vanligt, Och jag hittade inget alls tills mej, Ovanligt? Nej, finns inget som duger eller faller mej i smaken. Så då lät jag bli.


Vi for även förbi OWES, Hittade inte så mycket där heller, Jag och Alfred tog en varsin glass.

Saknar min Vilhelm. 



Imorgon får jag besök medanst Jonas jobbar. Nu är det slut på semestern, Och nu börjar min? Eller vad säger man? Haha.


Gubbfritt i veckorna iafl. Sköööönt.


Och på Onsdag blir det lungt, Då kommer VIlhelm hem. 


Och på Torsdag ska jag och Vilhelm bara rå om oss själva en stund. Vi ska gå någon föreställning eller vad det är , 2 stycken från bompa ska hålla i den iafl.


Sedan är det nästan helg, Och mina älskade troll börjar förskolan på Måndag igen, 2 veckor tidigare än beräknat. Men måste man så måste man. 


Usch jag är så trött på dessa barnkläder som ligger här hemma. Vill inte se dom. en del kläder spar jag. 


Så Fia, Vill ni ha kläder till Liam, Kom bara förbi någon dag. 


Nu blir det lungt, Funderar på att följa med grannen ut och gå sedan, Eller om jag ska lägga mej i sängen och läsa korsord som en gammelkärring.



Tänkte lägga ut kort på Alfred och Tindra när dom går och håller varann i hand, Men det funkar tyvärr inte från mobilen, Ers.


Jaja. Natti. 

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja just ja,kläder var det ja..Vilken storlek?

2010-08-03 @ 08:40:29
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0