Folk som inte kan stå för det säger

Ignorer jag helt. Jag blir bara så förbannad, De är jag som gör allt, Det är jag som snackar skit, Det är jag som får utskällningarna. Det är jag som får skulden


NU FÅR DET VARA NOG.


Jaja, Inte hänt mycket idag. Så är det ibland.


Jag ska skriva för nästan hela veckan som kommer.


Måndag: Ingen aning. Ta det lungt. Ringa några samtal funderar jag på att göra. Sedan umgås med barnen.


Tisdag: Lämna barn på förskolan, Ta det lungt, Upp till sjukhuset til 14.15 till 15,15 ungefär, Hinna hämta barnen , Sedan fara och knäppa kort på Alfred i tidningen. Men vette tusan hur jag ska hinna de, Fotografen stänger 15,45. Stress som vanligt. Sen blir det bara slapp.


Onsdag: Tydlig  åka till Valbo med svärmor, Lämna barnen på förskolan först. sedan blir det nog lungt.


Torsdag, Inget inplanerat som jag vet- Och lika dant Fredag med. Ska väl åka ut med Vilhelm till mormor och morfar På torsdag eller Fredag. Jag och Jonas firar 4 år tillsammans. och på Fredagen blir det kalas.


Sedan på Lördagen ska Jag, Jonas och Alfred åka in till Gävle och kika på bilar. Självklart blir Alfred hemma om Svärmor kan ha honom, Men de visste hon inte än, Så vill någon med, Hör av er.


Och på Söndagen ska vi ha kalas för Alfred, Sedan på kvällen blir det Me and i klädparty. Någon intresserad?


Hejvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0