Gårdagen

Igår började dagen med att plocka undan och diska. Vi spenderade hela förmiddagen och halva eftermiddagen, Vid 15 tiden kom Vilhelms kusin Liam, Farbror och Fia. Vart lite prat och sedan kollade Fia igenom kläder efter Vilhelm och Alfred, Som Liam fick äran att ärva. :) Bättre de än att låta det bara ligga här hemma.


Vid 16,30 körde Jonas upp mej och Vilhelm till högbo, Jag va helt slut och orkade inte cykla, Och vi skulle även va hemma så sent. Vi rubbade lite på läggningen iafl. Hade en nöjd son efter med Nina och Markus från bolibompa, Fick kort och autograf på dom. Nu är det bara att köpa en ram och rama in det kortet.

Jonas och Alfred tvättade medanst, Men jag fick gott ta över tvätten när jag kom hem och barnen sov. Äntligen en ren vagn med, Efter att har tagit bort klädseln på Emmaljungan. Härligt.


Jag han även med en kort promenad med grannen igår kväll. Sköönt.


Vart även en tidig kväller igår, gick nog och la oss vid strax efter 22, Löste lite kärringkorsord:) Sedan sov jag.



Fredag!


Jag får väl börja med disken idag igen, Haha, Jag orkade inte diska igår.


Sedan på förmiddagen får vi besök av barnens kusin Isak, Och barnens farmor. Så vi ska spendera förmiddagen på lekplatsen. Tänkte om jag sklle gå och köpa lite fika och ta med oss. Mellanmål måste de ju oxå ha.

Och tänkte passa på att hämta ut Alfreds nya kläder jag har beställt från H&M.


Sen blir det nog bara lungt. Fixa lunch tills gubben kommer hem oxå,


Så idag kommer det nog bli en slappar dag för det mesta.


Jajja, Uppdaterar mer sedan.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0