Godkväll

Idag har det inte hänt så mycket.


Vaknade väl vid 6 tiden, Sedan vart det frukost och bompa mys med barnen.


Sedan vela Vilhelm till mormor och morfar, Morfar börjar ju jobba nästa vecka, Å likaså börjar barnen 3 veckor före än beräknat på förskolan, Så dom börjar vecka 32 ,


Så vi körde dit Vilhelm, Fikade lite, Hejjade lite på brorsan och thessan, Sedan vid halv 12 for vi mot Gävle, Käkade lite, Sedan vidare mot Valbo för att träffa thessan, Jonas och Alfred åkte vidare till Farmor.


Jag och Thessan strosade i Valbo lite, Kikade lite på kläder och så. Men fanns inte något som jag vela ha, Väntar bara på att höstkläderna ska komma, Stickade tröjor och massa sånt gillas. Så får helt enkelt vänta till dess.


Jag va hemma vid 17 tiden, Alfred sov, Så få se hur denna kväll blir:) Hehe.


Ikväll tänkte jag bara mysa framför tv.n. Vi har precis tvättat klart.


Imorgon måste jag ringa BVC, Blir snart arg när vi inte blir tagna på allvar med Alfreds fötter. Nu är dom ännu värre, Och han går ännu värre med ena av foten, Och funkar inte kavatskor så hur ska andra skor funka då, Nej nu får det tusen hända något här, Ska det behöva hända saker när man tar med sej utomstående? Lika dant med Alfreds mage, Då lära ju Farmor följa med, Då vart det fart i BVC , Fick en tid 1 vecka efter till barnkliniken i Gävle.Så denna gång vill jag inte ta i massa för att få en tid. Jag som Mamma borde veta mer om mina barn än vad en doktor eller någon annan gör. Å jag ser själv att Alfred har blivit sämre med att gå med en av fötterna. Doktorn och BVC sköterskan som LOVA så stort att det skulle växa bort, Jo tjena.  Jaja,Sedan en del samtal till HC och sånt åt Vilhelm med. Tänk om jag bara inte skulle oroa mej jämt, Men hellre ett läkarbesök förmycket än inget.


Jajja. Det va softa och bara mysa.

Hejjsvejjs

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja man är nog rätt dålig på att kommentera andras bloggar även fast man själv vill att folk ska skriva..Jaså du har fått mer läsare pga det..

2010-08-02 @ 00:25:24
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0