helt omvänd

Nu vid kvällingen vart jag helt omvänd, Sur,grinig, förbannad och såvidare. Hatar när jag blir så.


Prata med mamma i tlfn en stund, Kika på Livet på BB, Vilket upplevelse att få ligga där på förlossningen igen. Saknar lite smått sådär då.

Men vilka rum dom har då, Lustgasen helt annorlunda, Ja allt, Tur att man fått god omvårdnad på BB i Gävle.
Iafl på förlossningen.


Jaja, Vilhelm somna äntligen tillslut, halv nio är inte så farligt. Men men.


Imorgon får vi se om vi får besök av Fia med familj:) trevlans isfl. Sedan vid efter 4 ska jag och Vilhelm cykla upp till Högbo för att gå på någon föreställning med bolibompa. Ja CYKLA. Haha. Hur ska jag orka med Vilhelm i sitsen i bak.


Fick iafl tag på BVC idag, Fick en tid den 24 augusti, Så jag får avboka min tandläkartid IGEN. Men huvudsaken dom kollar upp Alfred. orolig ju. barnen gör jag allt för men mej själv skiter jag i.


Ååå jag har ju bara massa skiit att skriva, Skriver inte om något, Skriver om det som kommer upp i huvudet på mej. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0