Sooolen lyser

Äntligen säger jag, Men det är iafl inte en sån där hemsk värme, Sköönt.


Imorse va jag trött, Jonas gick till jobbet vid 8, Och då va det bara att kliva upp, men hellre skulle jag ligga kvar i sängen om jag kunde.


Ja vad står på schemat idag då, Plocka undan lite och diska, Börja sortera ut sommarkläderna känns det som att jag ska göra sedan, Verkar inte bli såndär värme nå mer.

Sedan hoppas jag på att få lite besök av Magnus och Fia och lillskrutten Liam, (Vilhelms kusin och farbror) ..


Sedan vid 16 tiden ska jag och Vilhelm cykla upp till Högbo för att kika på bolibompa. Bara jag och Vilhelm får rå om oss själva tillsammans, Det behövs det med.


Sedan har denna dagen gått med, Och det är bara 20 veckor kvar till Julafton:) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0