Svar på"Lär dig svenska för fan"

Anonyma komentarer tänker jag inte godkänna.


Kan du inte stå för vem du är över en dataskärm, Hur jävla feg ska du vara i verkligheten då?


Jag hoppas att du fattar att jag ser vilka som går in på min sida via IP-adressen.


Kom fram med vilken du är istället.


Tänker absolut inte lägga ut någon tid på dej.


......................................................................................................................................................................


Idag har jag inte gjort så mycket. Lämnat barnen på förskolan. Pratat med AMS. Och ska käka lunch på stan med sara och hennes barn, Älsk skulle även med han å.


Sedan är det väl dags att hämta hem barnen igen.


Idag blir det inte mycket gjort.


har inte någon lust att blogga. Och får jag en till anonym komentar så sätter jag lösen på bloggen.


Tack för mej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0