Tröööökväder!

Ja dagen börjar som vanligt med att gå upp vid halv 8, Sedan kika på bompa med Alfred,Mina barn kan aldrig tänka sig att sova 1 timme till iafl. Nää då. Vilhelm va en riktig sjusovare förr, Kunde sova till 10 och så, Men men.


Ska strax göra frukost åt Alfred, Sedan blir det lite lek.


Det regnar, Och jag som tänkte ta en cykeltur med Alfred, Men det finns ju regnkläder, Så jag tror nog att Alfred får hoppa i det så tar vi iafl en tur med cykeln. Såå skönt med att bara cykla och får vara.


Vid 14 tiden kommer Vilhelm hit, Mor och Far kör hem honom, Så följer även mina syskonbarn med, Irma och Manfred, Längesen barnen och jag träffar dom. Blir ju absolut inte ofta nu när jag och Syrran inte har någon kontakt alls. Men så är det. Alla har väl sin brister och gör fel.

JAg orkar inte ta första steget något mera, Och är man långtjurig så får man helt enkelt vara det. Men det drar bara en massa energi för Syrran, Men ers, Skitsamma.

Jag har ju annat att lägga tid på än att sitta och skriva om en icke kontakt.

Det finns andra som är viktiga i mitt liv.


Tänkte kika runt lite på nätet, Sedan beger vi oss ut.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0