22,30 packar vi in oss i bilen

Och rullar kosan neråt, Och jag har ingen aning vart vi ska, Mer än neråt. Hehe.


Fast jag skulle kunna tippa på Göteborg/Malmö där, I dom trakterna, Om jag har räknat rätt på hur många timmar det tar att åka dit.


Jag saknar redan mina gulltroll, Vilhelm är det sneppet värre med, Och undra varför? Kan det va vara att jag har vart Själv med Vilhelm sedan han föddes? Eller jag vet inte, Men Självklart Saknar jag Alfred med, Och M med.


Jag ska ringa hem till Mor och Far sedan, Efter 20, och kolla om Vilhelm har somnat då, Sedan tänkte jag lägga mej så man orkar bila sedan.


Har inte gjort så mycket alls idag. Bara softat, Lämnat Alfred, Handlat det sista inför resan.


Och Är det något ni Vill, Så nås jag ju på tlfn, Men jag kommer även uppdatera på Facebook och bloggen om mobilen vill.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0