Är med i en tävling

Om ett par badshorts, va med och tävla du oxå, http://piri--piri.blogspot.com/. Kika in där .


Idag har vi spenderat hela dagen hos svärmor och badat i deras pool, Vart även sola, Alfred somna redan vid 18,30, Om inte före. Och Vilhelm vägra sova som vanligt. Jag vet inte alls vad det har tagit åt Vilhelm , Vilhelm som alltid somna vid 19 på kvällen. Men tyvärr måste vi väcka honom på morgonen före 7, För att han ska bli trött på kvällarna, Men det funkar inte heller längre.

Någon som har tips. vi som fick in så bra rutiner på Vilhelm. Men nu vägrar han sova och bara bråkar på kvällarna. Han trotsar riktigt. Å han vet hur han ska bete sej oxå.


Och nu är maten intagen oxå och även äten.


Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen kl 10,00. Sedan vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Jonas ska hämta bonussonen Martin imorgon igen. Och han blir även kvar till på Tisdag istället för att åka hem till sin mamma på Måndagen.

På måndag bär vi iväg till Eskilstuna zoo . vi åker från Sandviken kl 8,00. trevligt. Barnens kusin ska med, barnens farbror och farmor och Kent ska med. trevlans.


Och jag har inte så mycket att skriva om kvällarna. Är mest ute i solen och njuter. Umgås med barnen.


Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0